środa, 23 stycznia 2013

Długo nic tu nie napisałam. W sumie to nie chciało mi się , zresztą nic mi się nie chce. Strasznie ciężko jest mi się wogóle zebrać do zrobienia czego kolwiek.
Teraz siedzę w domu przeziębiona. Mam pełno zaległości w szkole. I po tym tygodniu to będzie masakrycznie. Potrzebuje motywacji.
Ostatnio zastanawiałam się nad liceum do którego mam pójść za 7 miesięcy. 
W sumie wybieramy w ciemno prawie jak zawsze. Z opini niby dobra szkoła, ale czy nam będzie w niej dobrze? 

Człowiek w wieku 15-16 lat ma sprecyzować co będzie robił za kilka lat przez kolejne 10. Niemożliwe? Mamy po 1000 pomysłów na sekundę. Dzisiaj tak , jutro inaczej. I to mnie przerasta.

W sumie to wszystko na dzisaj , zakończmy ten post piosenką Miuosha.


Miuosh-Stój



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz