wtorek, 8 stycznia 2013


Dzisiaj o rytmicznym i coraz bardziej otaczającym nas gatunku muzyki. 

Niedawno polski kawałek ,, Ona tańczy dla mnie" zawładnął telewizją , internetem , radiem oraz najważniejszą cząstką- ludźmi.  To właśnie my zadecydowaliśmy co nam się podoba i nas kręci. 
Disco polo po latach znowu powraca. 
Spotkaliście na pewno osoby, które uznają to za obciach i kicz. Uważając, że tylko ich gatunek muzyki można słuchać i tylko ten jest fajny.
Według mnie to oni uważają się za kozaków, a tak naprawdę to zwykłe sztywniaki, które nie potrafią się dobrze bawić. 

W 6 klasie podstawówki stałam się fanką reggae , później przeszłam na Grubsona, który tworzy właściwie wymieszanie reggae i hip hopu. Obecnie słucham można powiedzieć bardziej hip hopu i rapu , ale wpadają mi w słuchawki utwory reggae.
Przy disco polo kręcę się raczej na imprezach , dyskotekach czy też słucham z koleżankami dla tzw. dobrej fazy. Choć zdarzyło się , że kilka utworów tak mnie wciągnęło, że przez 3 dni leciały w kółko.


Nie uważam tego za obciach. Obciachem jest to że niektórzy nie mają się własnego zdania oraz ukrywają  to co naprawdę lubią by się komuś przypodobać.
Nie bójmy się być sobą i wyrażać siebie.



Tutaj taka ciekawostka od cioci Wikipedii:
Disco polo – gatunek muzyki popularne, powstały w Polsce w latach 80. XX wieku, w początkowym okresie istnienia znany jako muzyka chodnikowa.



Nie wiem czy słyszeliście naprawdę udany remix Weekendu z Sobotą, jak nie to zapraszam do przesłuchania.

Dońka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz