poniedziałek, 7 stycznia 2013

Kiedyś nuda teraz nawyk.


Dzisiaj powiem coś o książkach, które przeczytałam i jak w ogóle zaczęłam czytać.



Jeszcze do nie dawna nie lubiłam książek , a od czytania czegokolwiek  to mnie aż normalnie odrzucało.

Jakoś pół roku temu moja koleżanka przyszła do szkoły z czytniekiem e-booków zainteresowało mnie to. Czytała wtedy książkę ,,Pamiętnik Narkomanki " Barbary Rosiek. Była już gdzieś w połowie, ale na kolejnych kilku przerwach czytałam z nią dalej. Po czym wróciłam do domu z pożyczonym czytnikiem i zgrałam sobie wszystkie książki. Zaczęło się.

Pamiętnik Narkomanki przeczytałam w dwa dni. Tutaj nie będę opisywać, bo jak wiadomo pamiętnik opisuje fragmenty z życia dnia , tygodnia, a narkomanki czyli właściwie jak wchodziła w nałóg jak w nim żyła i jak z niego próbowała wyjść. Czy jej się udało? >> Przekonajcie się sami.

Następną pochłoniętą książką była Beaty Ostrowickiej pt. ,,Świat do góry nogami". Opowiada ona o życiu szesnastoletniej Oli , która po śmierci matki nie potrafiła poradzić sobie z problemami , jednak pojawiła się na horyzoncie pierwsza miłość. Opowiadanie Ostrowickiej obrazuje nam dorastanie nastoletniej dziewczyny i szukanie właściwego miejsca na ziemi, gdy momentalnie świat obraca się o 180 stopni. Ta książka wzruszyła mnie do łez. Jest naprawdę warta przeczytania. 

Ostatnią książką, którą opiszę jest Bez odwrotu autorstwa Jana Frey. Opowiadanie przedstawia nam romantyczną miłość piętnastoletniej Lilli , która zachodzi w ciąże. Wtedy sprawy się komplikują. Czy jej chłopak nadal będzie ją kochał ? Czy jej miłość przetrwa ? >> Sprawdźcie


Obecnie czytam Paulo Coelho -Jedenaście minut jestem dopiero na początku, więc nie opowiem wam o niej , ale po przeczytaniu 30 stron uważam , że książka jest ciekawa i wciągająca. Zmusza do przemyśleń. Jak przeczytam to napewno coś o niej wspomnę :D

Część książek będzie znajdować się na moim chomiku zapraszam do pobierania i czytania. http://chomikuj.pl/dominac/Ksi*c4*85*c5*bcki

A na koniec taki sweet obrazek <3

A teraz idę się uczyć byee;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz