sobota, 5 stycznia 2013

Czas zacząć..

Witam was na moim blogu :D
Jest to w sumie mój pierwszy blog oprócz fotoblogu na którym dodaje tylko zdjęcia. Nie jestem jeszcze dobrze obeznana gdzie tu co i jak , ale mam nadzieję, że szybko się odnajdę. 

Długo zbierałam się, żeby w ogóle zacząć. Dzisiaj po rozmowie z przyjaciółką , a może dokładniej wspominaniu, rozmyślaniu i ,,gdybowaniu" (takie moje słówko na stwierdzenie co by było gdyby), natchnęło mnie. Usiadłam , włączyłam komputer , założyłam konto i piszę tą pierwszą notkę. Chodzę do 3 klasy gimnazjum, wiadomo jak to w szkole zawsze się trzeba czegoś nauczyć, więc dodawane przeze mnie notki nie będą pewnie regularnie , ale się postaram. 

Jak patrzyłam po innych blogach, większość osób na początku się przedstawia i pisze interesuje się np. muzyką. Ja tego nie napiszę , bo można powiedzieć , że nie interesuje się niczym. Co prawda lubię siatkówkę, chciałabym spróbować z fotografią, ale nie nazwę tego interesowaniem się , bo pewnie za miesiąc mi się zmieni. 

Ten blog będzie o życiu przeciętnej nastolatki, czyli wszystkim i o niczym, bo są dni w których jest nam źle, nic nam nie wychodzi chociaż się staramy , a cały świat ma do nas pretensje i my co całego świata, ale są też takie w których jesteśmy szczęśliwe można powiedzieć wygrywamy. O tym właśnie będę pisała. Trochę o sobie, trochę o wszystkich. Mam nadzieję , że wam się spodoba. 

Dońka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz