czwartek, 14 lutego 2013

14 luty taki sobie

Tylko nie krzycz, bo to nie miejsce na krzyk
Nie ma lepszych niż ty i nie masz więcej niż nic
Teraz zostały te wspomnienia i łzy

I trzeba żyć ku@#* , przed nami jeszcze tyle dni.
HuczuHucz - Krzyk


Ferie-czyli  2 tygodnie które prześpię. 

Genialnie...

Moje nic nierobienie i brak chęci mnie przeraża i z tego powodu dalej nie będę nic robić.
Miałam tyle pomysłów , tak czekałam na to, żeby je zrealizować właśnie w te ferie.
I widzę już , że znowu zmarnowałam 2 tygodnie.




Dzisiaj walentynki, jakoś nie mam nastroju do patrzenia na te słodkie serduszka.
Siedzę z laptopem i słucham Hucza. 
W sumie to liczę na jakąś niespodziankę na koniec dnia , ale pewnie wyjdzie jak zawsze.





Pomimo mojego wrogiego nastawienia do dzisiejszego dnia 
życzę wam mile spędzonych miłosnych walentynek <3 


1 komentarz:

  1. Hoho, ja też nie lubię 14 lutego ale za życzenia podziękuję ^^

    Miejmy w dupie walentynki. Amen.

    OdpowiedzUsuń