sobota, 2 marca 2013

Może Ci się przypomnę, o ile nie będzie za późno
Bo kiedyś moje serce może być zamknięte furtką
Nie jest tak, że możesz mieć mnie na jakiś czas
Na jakiś czas porzucić, po czasie znowu mnie brać
Jak zabawkę, sorry, ale nie myśl nad nami
Czy przyjaźń, czy miłość ? Bo to bardzo rani.

Kushin- To koniec

Podsumujmy sobie ten tydzień po feriach. Mogę powiedzieć, że był okropny. Nie chce mi się uczyć , nie chce mi się po prostu nic, a to jest wprost proporcjonalne do ilości pracy. Chciałabym już w końcu te wakacje , móc gdzieś daleko wyjechać i zostawić wszystko za sobą. Wszystko mnie ostatnio denerwuje. I feel bad. -.-
Chciałabym nauczyć się angielskiego do takiej bardzo dobrze komunikatywnej formy. Kiedyś mi się to uda. Wtedy do spełnienia marzeń już bliżej. 

Dążmy do swoich marzeń , ale nigdy kosztem wszystkiego wokół, bo krusząc cegłę pod sobą zamiast wejść wyżej spadniemy niżej. 


A tak w ogóle to Juli jest głupio, że komuś zaufała i dała się tak po prostu zranić.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz