poniedziałek, 11 marca 2013

Mój świat leci na pysk
full strat mam a nie zysk
znów dna sięgam, czy dziś… zgasnę?
Choć nie zawsze chce się żyć,
nie jestem jednym z tych,
co w trakcie walki opuszczają gardę.
Zeus- Znasz mnie


W sumie to pochwalę się moim dzisiejszym dziełem. 


Boszzz, żal mi niektórych , zobaczymy jak będą coś ode mnie chcieli.
Miałam powtórzyć coś do próbnego egzaminu z matmy, ale wzięłam się za przerabianie zdjęć , kolaże itd. No i stwierdziłam, że napiszę sobie jeszcze notkę na bloga.


Podzielę się z wami ciekawostką. Byłam ostatnio na wycieczce w hali produkcyjnej w Dellu . Chodzi mi tu o firmę produkującą komputery , serwery itd.
A oto ta ciekawostka:
Osoba, która składa komputery na linii produkcyjnej musi być przypięta do stanowiska opaską elektrostatyczną, ponieważ ładunki elektrostatyczne (np.elektryzujące się włosy) mogą uszkodzić delikatną elektronikę.
W sumie to ciężka praca 8 godzin na stojąco , pracując niczym maszyna.
Wolę jednak się uczyć i w przyszłości zrobić certyfikat umiejętności językowych i udzielać korepetycji z angielskiego.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz